مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، تقریباْ ۶۰ درصد از تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش شناخته شدن نامهای تجاری در شرایط یکسان دارند.
سایر مزیات تبلیغات اینترنتی
ارزان تر از سایر رسانهها،فرآیند راحت و سریع,گسترده متمرکز و هدفمند،قابلیت ردگیری بینندگان،وابسته به زمان و مکان نیست،قابلیت هدف گیری دقیق مخاطبین اصلی،قابلیت سریع و ارزان تحلیل بازخورد و تغییر در رویه،حق الزحمهٔ اولیهٔ کم،حوزهٔ دسترسی وسیع.
و به طور کلی، تبلیغات اینترنتی راه بسیار خوبی برای با اطلاع کردن همه جهان از تولیدات یا خدمات خود به طریقی بسیار کم هزینه و کارآمد میباشد.