برند بوفالو با هدف در اختیار گرفتن بخش وسیعی از گسترهی طرفداران فست فود در ساری شروع به فعالیت کرد.
آژانس تبلیغاتی ایزنما از ابتدای نامگذاری این برند با مدیران بوفالو در تعامل بوده و حدود سه ماه جلسات متعدد با آنها برگزار کرده است تا نتیجهی مطلوب حاصل شود. برای ایده پردازی و طراحی کانسپت این برند سعی شده تا ضمن موارد مطروحه در جلسات عناصر مدرن برای نشان دادن حرارت و داغ بودن اجزای سازمانی بوفالو، لحاظ شود.
ایزنما با برگزاری جلسات مختلف و گرفتن نظر مدیر بوفالو سعی کرده است تا کارکتر بوفالو را به گونه ای طراحی کند که منطبق بر تگ لاین، موتو و مانترای این برند باشد. استفاده از خطوط شکسته، توأم با منحنی و بعضاً لبههای نوک تیز در کارکتر، توانسته است به انعطاف پذیری فروش این برند که گزینههای متنوعی از غذاها را در منوی خود جای داده است، کمک کند.
برخلاف این که برندهای فعال در این حوزه نسبت به رنگهای گرم اشتیاق بیشتری نشان میدهند، در خلق هویت این برند، شجاعتی به خرج داده شده و از رنگهای گرم و سرد استفاده شده است.
همچنین در طراحی تایپوگرافی از خلاقیتی استفاده شده که به نوعی نشان دهندهی فرهنگ نوشتار ایرانی در دوران کنونی است.